Абоненти «Київстару», lifecell та Vodafone можуть проконтролювати, за що платять операторам: як дізнатися всі умови свого тарифу

Мобільні оператори час від часу змінюють умови своїх тарифних планів, однак абоненти не завжди знають про це. Найчастіше це відбувається через те, що вони не помічають або ігнорують відповідні сповіщення. Втім, можна просто забути певні деталі – особливо, якщо тариф був підключений давно. Дізнатися ж всі його умови можна, зв’язавшись зі службою підтримки свого оператора.

Наприклад, абоненти «Київстару» можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф у кілька способів. Зокрема:

  • за запитом *100*01*2#;
  • авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
  • у додатку Мій Київстар
  • за номером 466*66.

Також абоненти оператора можуть замовити позачергове отримання пакету послуг. Зокрема:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину «Київстар».

У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абонент​и Vodafone. Д​ля цього варто:

  • набрати *101#;
  • зателефонувати за номером 111*1.

Крім того умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакетату та залишок послуг за тарифом за номером *101*4#.

Для отримання інформації щодо свого тарифу абоненти lifecell можуть набрати на своєму телефоні комбінацію *141#. За нею можна провести перезамовлення пакету послуг за тарифним планом, а також отримати інформацію про:

  • зміну тарифного плану;
  • пропозиції для роумінгу.

Крім того, можна перезамовити пакет послуг за тарифом для себе або іншого абонента lifecell. Для цього варто набрати *700#.

OBOZ.UA А_Степовой

Джерело

Новости Херсона