Через різні шахрайські схеми троє жителів Херсона втратили понад 45000 гривень

Жертвою «банківського» шахрая став 63-річний херсонець. Чоловіку зателефонував нібито менеджер банку та повідомив, що його банківський додаток заблоковано, а для розблокування необхідно було натиснути цифру «1» на телефоні. Після того, як заявник виконав всі умови, з його рахунку шахраї зняли понад 11000 гривень.
 
Про це повідомила пресслужба поліції Херсонської області.

Поліція вкотре нагадує: якщо вам телефонують нібито з банку й повідомляють про проблеми з рахунком та заблокування банківського додатку, одразу кладіть слухавку й самі звертайтесь до банку за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки.

Не розголошуйте нікому дані своїх банківських карток: пін-коду, СVV-коду, строку дії карти, паролі з SMS-повідомлень та не натискайте цифри на мобільному телефоні під час спілкування з банківськими працівниками.

Ще двоє жителів обласного центру втратили всі свої заощадження під час оформлення грошової допомоги. Двоє чоловіків у соціальній мережі перейшли за невідомими посиланнями нібито для отримання матеріальної допомоги від міжнародних організацій та ввели дані своїх банківських карток. Після цього з рахунку 72-річного заявника зникло 10000 гривень, а 54-річного – понад 24000 гривень.

Вкотре застерігаємо: інформацію про усі виплати необхідно брати лише з офіційних джерел. Ні в якому разі не переходьте за невідомими посиланнями та не вводьте дані своїх банківських карток на незнайомих сайтах, адже тоді шахраї можуть отримати доступ до вашого рахунку та кредитного ліміту. Тож якщо побачили повідомлення, де для отримання грошей вам пропонується лише перейти за посиланням і ввести реквізити банківської картки, – це шахрайство.

За усіма фактами слідчі розпочали провадження за ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України.

Якщо ви стали жертвами шахрайської схеми, необхідно звернутися до найближчого відділу поліції або зателефонувати на лінію 102. Kateryna

Джерело

Новости Херсона