За інформацією: Суспільне Херсон.
Зупинка громадського транспорту у Херсоні. Суспільне Херсон
Місцева жителька Ірина каже, що безоплатний проїзд тролейбусом у місті дії не лише для пенсіонерів, а й для всіх херсонців.
"Дуже часто ходять, дуже добре — кожні 10-15 хвилин. Це зручно. Шкода тільки, що по Перекопській не ходять. Там зараз дуже небезпечно", — розповіла жінка.
За словами херсонки Світлани, маршрутні автобуси ходять гірше.
"Слабо ходять маршрутки, але у нас, чесно кажучи, і людей у Херсоні мало", — сказала вона.
Тролейбус на зупинці. Суспільне Херсон
Тимчасова виконувачка обов'язків директорки комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Альона Капусняк розповіла — автобуси у Херсоні працюють до сьомої вечора.
"Взагалі, вісім маршрутів на зараз достатньо. У нас щодня в середньому виходять десь 34-38 автобусів. Останній автобус йде з кінцевої зупинки о шостій годині", — повідомила вона.
Тимчасова виконувачка обов’язків директорки КП » Херсонський комунальний транспортний сервіс» Альона Капусняк. Суспільне Херсон
Зараз в автопарку підприємства налічується 16 одиниць техніки, також залучають ще 29 приватних транспортних засобів.
"На сьогоднішній день у нас працює 125 людей. Співробітників вистачає, тобто штат заповнений, всі працюємо. Частково залишилися водії, які працювали ще до війни. Є частина, яка вже прийшла після деокупації. Ми забезпечені бронежилетами та касками. На зупинках таких районів як Кіндійка, Антонівка у водіїв є розпорядження не затримуватися довго", — сказала Альона Капусняк.
Автобуси КП «Херсонкомунтранссервіс». Суспільне Херсон
На балансі парку підприємства "Херсонелектротранс" знаходиться 55 одиниць техніки, але десять з них пошкоджені через російські обстріли та відновленню не підлягають. Сімдесят відсотків рухомого складу мають вік тридцять і більше років.
Директор МКП "Херсонелектротранс" Петро Дементьєв розповів, що за одну робочу зміну через технічне обслуговування та ремонт проходять сім-дев'ять тролейбусів. З тих, хто працював на підприємстві до повномасштабного вторгнення, залишилося 53 відсотки персоналу — це 153 людини, повідомив Дементьєв.
"Всі водії і контрактники, які виїжджають на лінію, мають відповідний захист: бронежилети, каски ми їм роздали, тобто вони забезпечені цими засобами. Ми можемо забезпечити десь 28-30 тролейбусів на лінії. Але зараз це не потрібно, враховуючи те, що людей значно менше у місті. Зараз ми випускаємо 22 тролейбуси і це повністю забезпечує перевезення жителів Херсона", — сказав директор комунального підприємства.
Директор МКП «Херсонелектротранс» Петро Дементьєв. Суспільне Херсон
Для того, щоб обслуговувати ту кількість жителів, яка залишилася в місті, громадського транспорту вистачає, розповів заступник начальника Херсонської міської військової адміністрації Сергій Орєхов.
"Технічний стан нашого транспорту наразі такий самий, як стан міста, яке постійно під обстрілами. Комунальні підприємства постійно ремонтують технічні засоби, тому кількість автобусів та тролейбусів значно не зменшується через якісь негаразди з їх технічним станом. Є потреба в транспортних засобах — в автобусах середньої пасажиромісткості, є потреба в оновлені тролейбусів. Також пізніше буде мабуть потреба в повному відновленні контактної мережі тролейбусних ліній, яка країною-агресором майже вщент зруйнована в певних районах нашого міста", — повідомив Сергій Орєхов.
Тролейбусне депо. Суспільне Херсон
На даний час, через небезпеку щоденних обстрілів, громадський транспорт не курсує в районах наближених до Дніпра. Не їздить він і до Нафтогавані, обмежений рух транспорту в напрямку Антонівки.
"Були запити щодо додання одинадцятого тролейбусного маршруту. Наразі він працює, на маршруті — дві одиниці техніки. Вийшло з роботи приватне підприємство, яке обслуговувало 34 маршрут. Окрім цього, наразі більшість заявок у нас по 29 маршруту. Ми в цьому напрямку працюємо з приватними перевізниками для того, щоб залучити їх на цей маршрут", — сказав заступник начальника Херсонської МВА.
За його інформацією, за кошти міського бюджету придбали також два нових автобуси, які працюють на більш затребуваних маршрутах.