Київстар запустив безкоштовну послугу «Тиждень довіри» для користувачів домашнього інтернету
Оператор мобільного зв’язку та інтернет-провайдер Київстар представив нову послугу «Тиждень довіри», яка дозволяє абонентам продовжувати користуватися домашнім інтернетом, телебаченням та іншими сервісами протягом семи днів, навіть якщо на рахунку недостатньо коштів.
Послуга орієнтована на ситуації, коли клієнт випадково пропустив оплату тарифу, а доступ до послуг уже вимкнено. Впродовж тижня користувачі зможуть мати повноцінний доступ до домашнього інтернету, телебачення, а також отримають можливість телефонувати на номери Київстар та користуватися 100 МБ мобільного інтернету щодня.
Підключити «Тиждень довіри» можна трьома способами: відправивши USSD-запит *461# (якщо мобільний номер Київстар вказано як контактний), через додаток «Мій Київстар» у розділі «Послуги» або зателефонувавши на номери 460 чи 0 800 300 460. Послуга активується впродовж п’яти хвилин після запиту.
Згідно з умовами використання, підключати послугу можна лише раз на місяць. Для перевірки залишку днів користувачі можуть надіслати запит *460# або написати «Тиждень довіри» у чат-бот Зоряна. На п’ятий день сервісу Київстар автоматично нагадає про необхідність поповнення рахунку.
«Тиждень довіри» відключається автоматично після закінчення семи днів або відразу після поповнення рахунку. Компанія окремо наголошує, що власники тарифу «Все разом» отримують повний спектр послуг протягом дії «Тижня довіри».
Підключення та користування послугою здійснюється без додаткової оплати.
Хвиля А_Степовой