Кожного дня звертаються до 40 людей. Як у Херсоні працює центр надання адміністративних послуг

За інформацією: Суспільне Херсон.

Херсонці чекають в черзі в ЦНАПі, 21 лютого 2024 року. Фото: Суспільне Херсон

Ганна з чоловіком оформлюють документи на компенсацію за пошкоджене житло. Кажуть, до ЦНАПу прийшли отримати витяг з реєстру.

"У нас маленька ділянка є в Чорнобаївці. І нам треба взяти кадастровий номер. Документи всі є, а треба лише витяг взяти", — каже жінка.

Чоловік та жінка прийшли до центру надання адміністративних послуг, Херсон, 21 лютого 2024 року. Фото: Суспільне Херсон

Найчастіше херсонці зараз звертаються з питаннями реєстрації пошкодженого і зруйнованого майна, місця проживання тощо, розказує державний реєстратор Департаменту адміністративних послуг Володимир Сидоров. Приходять до ЦНАПу і підприємці. Переважна більшість, за словами Володимира, для закриття бізнесу. Проте кількість реєстрацій благодійних організацій, навпаки, зросла.

"Благодійна організація — це зараз найпотужніша сфера реєстрації. Тому що майже кожного дня приходять люди, які виявляють свої бажання в цьому напрямку працювати. Зараз вони тут працюють в повному обсязі. Вони допомагають військовим, і людям, які залишилися в місті", — розповів Володимир Сидоров.

Центр надання адміністративних послуг поновив роботу через півтора місяця після звільнення Херсона, розповідає директорка департаменту адміністративних послуг Тетяна Кравченко. Під час окупації більшість техніки та меблів центру російс

Херсонець прийшов до центру надання адміністративних послуг, 21 лютого 2024 року. Фото: Суспільне Херсон

"Відновлені майже всі послуги. Також додано багато послуг, які зумовлені воєнним станом. На сьогодні, з того, що у нас працювало до повномасштабного вторгнення і не відновлено на сьогодні, це паспортний сервіс, але ми в процесі. Вже у нас є станція, вже у нас є початкова документація. Вважаємо, що вже навесні запрацює паспортний сервіс", — говорить Тетяна.

До повномасштабного вторгнення у департаменті працювали 68 людей, зараз – 20. На сьогодні такої кількості співробітників вистачає для надання послуг. Щодня, каже Тетяна Кравченко, обслуговують близько 40 людей. Влітку, після підриву російськими військовими Каховської ГЕС, до центру щодня звертались до сотні відвідувачів.

Новости Херсона