Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, можуть оформити онлайн-відстрочку в «Резерв+»

Сервіс оформлення онлайн-відстрочок став доступним для ширшої категорії людей з інвалідністю — відтепер у застосунку «Резерв+» від Міністерства оборони України ним можуть скористатися люди з інвалідністю, дані щодо яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – ЄІССС – ред.).

Про це повідомляє Мінсоцполітики.

Раніше така опція охоплювала  лише людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, що підтверджує отримання пенсії по інвалідності. На першому етапі це вдалося реалізувати завдяки обміну інформацією з Пенсійним фондом України, а тепер дані про людей з інвалідністю передаватиме і Мінсоцполітики.

Для того, щоб скористатися сервісом, потрібно:
1. Авторизуватись у «Резерв+» і натисніть на три крапки на головному екрані;
2. Вибрати пункт «Подати запит на відстрочку», а потім категорію «Людина з інвалідністю»;
3. Подати запит, після чого Ви отримаєте сповіщення із результатом.

Якщо даних у реєстрі немає, потрібно:

Якщо ви раніше отримували будь-який вид соціальної підтримки, ваші дані вже внесені  до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Перевірити їх наявність у системі можна в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики — soc.gov.ua. Авторизуйтеся на порталі у зручний вам спосіб, як-от за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис, та перегляньте в кабінеті наявність відомостей про встановлену інвалідність.

Якщо інвалідність була встановлена після 01.01.2025 року на підставі рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (ЕКОПФО), що замінила МСЕК, та дані відсутні в кабінеті, варто перевірити коректність ваших даних, внесених до рішення експертної команди.

Якщо інвалідність була встановлена до 01.01.2025 року, і дані в особистому кабінеті або відсутні, або некоректні, але ви маєте документ, виданий медико-соціальною експертною комісією (МСЕК), є декілька варіантів:

  • скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю, подати заяву на первинну реєстрацію, додавши скан-копію виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК. Ваші дані «підтягнуться» в електронні системи Мінсоцполітики;

  • звернутися до найближчого структурного підрозділу соціального захисту населення районної у м. Києві, районної держадміністрації, міської, районної у місті (в разі її утворення) ради, та пред’явити оригінал виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК, що підтверджує встановлення інвалідності. Фахівці внесуть дані до систем Мінсоцполітики.

У відомстві також звертать увагу: якщо ви раніше не отримували соціальної підтримки, ви також можете скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю, подавши заяву на первинну реєстрацію разом із скан-копіями документів. Докладніше про первинну реєстрацію — за посиланням.

ipc.org.ua А_Степовой

Джерело

Новости Херсона