Херсон °C



Держпродспоживслужба сповернула споживачам понад 300 тис грн за неякісні товари і послуги

14.01.2022 Пт 18:17  


Протягом 2021 року Управлянням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за результатами розгляду звернень громадян споживачам було повернуто 361,251 тис грн за придбані неякісні товари і послуги.
 
Це становить на 48,6% більше ніж у минулому році. В тому числі, у сфері торгівлі непродовольчими товарами — 310,294 тис грн, а у сфері надання послуг — 50,957 тис грн, — повідомляється у прес-службі Управління.

За цей період до Управління захисту споживачів звернулося 659 споживача. 636 звернень — розглянуто, з них задоволено 442 звернення та  надано 194 роз'яснення.

За видами звернень: споживачі звертались до Управління захисту споживачів зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг.
 
Робота в цьому напрямку триває та знаходиться на особливому контролі Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552)32-17-37), на електронну адресу Головного управління (kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot. скачать dle 10.5 отдых на озере Яровое

0 комментариев

Авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий.