Облік у магазині техніки: як його організувати

Сучасні компанії продають побутову техніку й електроніку як на фізичних торговельних точках, так і онлайн. При цьому важливо відстежувати показники продажів і складські залишки, щоб правильно формувати асортимент та замовлення клієнтів.

Облік необхідний як для великого, так і малого бізнесу, проте вести його вручну довго та ненадійно. Контролювати всі процеси завжди, коли це необхідно, і з будь-якої точки світу допоможе програма для автоматизації магазину електроніки в хмарі.

Специфіка продажу побутової техніки та гаджетів

Товари, якими торгують у таких магазинах, можуть зберігатися дуже довго. Їхня вартість змінюється тоді, коли виходить нова модель або лінійка того ж бренду, наприклад, як у випадку з iPhone. Багато позицій майже ідентичні за дизайном, проте відрізняються за характеристиками або мають незначні відмінності ー зокрема, різні кольори.

Важливо швидко орієнтуватися в асортименті й знаходити потрібні позиції, щоб презентувати клієнту необхідну модель. Фізичні торговельні точки з продажу електроніки завжди складаються з торговельного залу й складу. Програма обліку допоможе контролювати запаси останнього, щоб вчасно поповнювати їх і мати завжди в наявності популярні позиції.

Сучасні магазини співпрацюють зі службами доставки, тому важливо швидко формувати замовлення для кур’єра. Це буде складно, якщо облік ведеться тільки вручну або в електронних таблицях. Побутову техніку та гаджети не купують щодня, тому компанія має приділяти достатньо уваги маркетинговим стратегіям, проводити акції, розпродажі.

Автоматизація магазину: навіщо вона потрібна

Паперова тяганина ー те, від чого поступово відмовляється сучасний бізнес. Використання програмного забезпечення в хмарі допоможе не витрачати час на занесення даних до електронних таблиць та позбутися паперових звітів. Документація буде формуватися автоматично в електронному вигляді, переглянути її можна 24/7.

Автоматизація магазину техніки та електроніки вирішує відразу декілька важливих задач:

  • облік усього товару як у торговельному залі, так і на складі. Можна створювати скільки завгодно торговельних точок, у тому числі для інтернет-магазинів;
  • швидка інвентаризація та пошук потрібного товару. Ризику припуститися помилки немає ー компанія правильно формує замовлення, оперативно відправляє його та забезпечує собі гарну репутацію;
  • аналіз прибутковості кожної торговельної точки. Також можна бачити складські залишки в різних філіях, щоб оперативно замовляти популярні товари, яких не вистачає;
  • швидкі розрахунки з клієнтами без помилок. Програма легко інтегрується зі сканерами штрихкодів, обладнанням для друку етикеток, чеків, цінників. Функціонал передбачає також продаж у кредит ー із ним часто мають справу в магазинах електроніки.

Так, співробітники не витрачатимуть час на облік вручну й зможуть зосередитися на обслуговуванні покупців. Менеджери, своєю чергою, будуть бачити точні показники продажів, витрат і прибутку, якими зможуть керуватися під час планування закупівель та розробки маркетингових стратегій.

Програмне забезпечення в хмарі USAP.ONLINE не потрібно встановлювати на комп’ютер. Інформація доступна цілодобово й щодня з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Її зможе переглядати не тільки керівник, а й інші працівники, для них можна налаштувати ролі.

USAP.ONLINE ー програма, яка допоможе успішно автоматизувати більшість рутинних процесів у роботі магазину електроніки та ефективно розвивати бізнес. Функціонал передбачає все необхідне для обліку й контролю.

Новости Херсона