Проблема з електронною чергою в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) виникає переважно у періоди продовження мобілізації, коли багато громадян одночасно звертаються для поновлення відстрочок.
Про це в телеетері заявила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Оксана Ферчук, передає кореспондент Укрінформу.
Відповідаючи на запитання, з чим пов'язана проблема із записом в електронну чергу до ТЦК, Ферчук зазначила: "Мабуть, якраз з періодами, коли маємо продовження мобілізації, що призводить до того, що люди приходять знову поновлювати свої відстрочки і таким чином заповнюють електронну чергу на кілька днів уперед".
Вона поінформувала, що Міноборони працює над тим, щоб відстрочки, оформлені в електронному вигляді, переоформлювались автоматично.
"Тут маю дві рекомендації: перше — не відкладати переоформлення відстрочок на останні дні. Але ще… ми працюємо над тим, щоб відстрочки, які були оформлені в електронному вигляді, далі переоформлювались автоматично", — пояснила Ферчук.
За її словами, усі, хто оформив відстрочку через застосунок "Резерв+", у майбутньому матимуть можливість взагалі не звертатися офлайн до ТЦК та СП.
Як повідомлялося, у серпні у застосунку "Резерв+" додалася нова відстрочка — для наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої, фахової передвищої, професійної освіти, наукових установ та організацій.
Фото Укрінформу можна купити тут