У Херсоні кількість зовнішніх рекламних конструкцій під час війни скоротилася майже на 27%.
Про цеу Фейсбук повідомив керівник Херсонської МВА Роман Мрочко.
Зокрема, на початку 2022 року на території нашого міста налічувалось 1 141 великогабаритний наземний рекламний засіб. На сьогодні, відповідно до дозволів на розміщення зовнішньої реклами, їхня кількість становить 831. Управлінням маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради вживаються оперативні заходи з демонтажу аварійних конструкцій, адже вони несуть загрозу життю і здоров’ю людей.
Більшість учасників рекламного ринку через окупацію, дострокове розірвання контрактів із рекламодавцями, суттєве скорочення замовлень на комерційну рекламу призупинили свою діяльність. Частина конструкцій пошкоджена внаслідок ворожих обстрілів. На жаль, ми розуміємо: будуть ще пошкодження, адже російський терор триває.
За 10 місяців поточного року власниками рекламних засобів було демонтовано 37, а міською військовою адміністрацією — 39 наземних носіїв реклами, які були встановлені без дозволів, самовільно або перебували в аварійному стані. Зокрема, на вулицях Володимира Примаченка, Михайла Грушевського, Робочій, Нафтовиків, 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, Миколаївському шосе, площах Перемоги, Привокзальній та Незламності.
А_Степовой